zamanında çok farklı bir konu ancak bende dolandırılmıştım. Yabancı uyruklu olduğum içindir belki ama neyse, Polise gittim. Dolandırıldığımı kişinin ibanı ismi soyismi ancak konuşmanın İnsta üzerinden olduğunu söyledim. Polis abi bana yardımcı olacağını ancak konuşmanın Whatsapp üzerinde olsaydı daha sağlıklı bir şekilde işlem başlata biliriz dedi. Ancak yinede yardımcı olmaya çalıştılar. İş daha uzun sürücekti. Ondan dolayı vazgeçtim. Haram zıkkım ettim i... Yapacak bir şey her zaman var. Ancak sabırlı olmanız gerekiyor