Nasıl güzel olmuş mu? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl güzel olmuş mu?
59
●
1.610
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasıl güzel olmuş mu?
1
2
3
4
5
6
7
06-12-2020, 21:58:07
#19
MuratCENGEL
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ailemden aldığın cevabı yazmaniza ne demeli
06-12-2020, 21:59:30
#20
Misafir
Harika olmuş
06-12-2020, 21:59:56
#21
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Harika olmuş
Teşekkürler
06-12-2020, 22:00:16
#22
Vianim
Üyeliği durduruldu
Pek olmamış hocam. Allah kaza bela vermesin.
06-12-2020, 22:01:12
#23
HGG
Üyeliği durduruldu
vay şekil olmuş
06-12-2020, 22:01:56
#24
Misafir
Vianim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pek olmamış hocam. Allah kaza bela vermesin.
Allah razı olsun
06-12-2020, 22:02:11
#25
Misafir
gumet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vay şekil olmuş
Teşekkürler
06-12-2020, 22:08:24
#26
dikmenofficial
Taksi den mi cıkma
06-12-2020, 22:20:57
#27
Efedemirtas
Zevkler, renkler tartışılmaz hocam siz sevdiğiniz gibi yaptırmışsınız bırakın kim ne derse desin ama bana da pek hitap etmedi çok abartılı duruyor
allah kaza bela vermesin güle güle kullanın.
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler