• 06-12-2020, 21:54:53
    #10
    Kaplamanın yarısı nerde?
  • 06-12-2020, 21:54:57
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cennet Mahallesindeki Ethem gibi olmuş
    ilahi hocam
  • 06-12-2020, 21:55:45
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaplamanın yarısı nerde?
    Hepsi bu hocam
  • 06-12-2020, 21:55:53
    #13
    Taksi çıkması gibi olmuş paranız yetmemiştie arkayı boyatamamış gibi
    Satı değilde başka renk olsa idi süper olurdu
  • 06-12-2020, 21:56:14
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi bu hocam
  • 06-12-2020, 21:56:27
    #15
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksi çıkması gibi olmuş paranız yetmemiştir arkayı boyatamamış gibi
    Satı değilde başka renk olsa idi süper olurdu
    ailemden aldığım cevabı yazmaniza ne demeli
    • MuratCENGEL
    MuratCENGEL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2020, 21:57:19
    #16
    Kaplama güzel ama megana göre değil
    Ana yinede kötü denecek kadar değil
  • 06-12-2020, 21:57:39
    #17
    WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaplama güzel ama megana göre değil
    Ana yinede kötü denecek kadar değil
    Teşekürler
  • 06-12-2020, 21:58:04
    #18
    Hocam alışılmışın dışında olmuş bence mükemmel görünüyor.. kötü olmuş diyenleri hiç dinlemeyin semtte piyasaya çıkın parmakla gösterirler