Nasıl güzel olmuş mu?
59
●1.610
- 06-12-2020, 21:55:53Taksi çıkması gibi olmuş
paranız yetmemiştie arkayı boyatamamış gibi
Satı değilde başka renk olsa idi süper olurdu - 06-12-2020, 21:56:27ailemden aldığım cevabı yazmaniza ne demeliMuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MuratCENGEL bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 06-12-2020, 21:57:19Kaplama güzel ama megana göre değil
Ana yinede kötü denecek kadar değil
ilahi hocam
paranız yetmemiştie arkayı boyatamamış gibi