• 06-12-2020, 21:17:14
    #1
    Merhaba,
    R10.net üzerinden mail geliyor şu ayarı kapattım :

    Panelim / Seçenekleri Düzenle / Abonelik Ayarları / Email ile haberdar edilmek istemiyorum

    gelmeye devam ediyor, başka yerden de mi kapatılması gerekiyor bulamadım.
  • 06-12-2020, 21:18:51
    #2
    https://www.r10.net/subscription.php
    Buradan konu aboneliklerini kaldırın.
  • 06-12-2020, 21:19:27
    #3
    Abonelik ayarlarını da mesaj yazdığım tüm konular seçeneğini iptal edin.
  • 06-12-2020, 21:20:44
    #4
    Benim hoşuma gidiyor açıkçası, hemen haberim oluyor.
  • 06-12-2020, 21:30:53
    #5
    Hocam ayarı kapatıp tekrar yapın bende öyle düzelmişti.