Merhaba,
R10.net üzerinden mail geliyor şu ayarı kapattım :

Panelim / Seçenekleri Düzenle / Abonelik Ayarları / Email ile haberdar edilmek istemiyorum

gelmeye devam ediyor, başka yerden de mi kapatılması gerekiyor bulamadım.