Konu
Forumdan sürekli mail gelmesi
06-12-2020, 21:17:14
#1
By_tozi
Merhaba,
R10.net üzerinden mail geliyor şu ayarı kapattım :
Panelim / Seçenekleri Düzenle / Abonelik Ayarları / Email ile haberdar edilmek istemiyorum
gelmeye devam ediyor, başka yerden de mi kapatılması gerekiyor bulamadım.