merhabalar, forumda bu tarz konulara denk geliyorum 1-2 senedir almayan varmış üyeliğimden beri (9 ay) 4 davetiye hakkım olmuş oldu toplamda
bildiğiniz gibi otomatik verilmiyor ve yöneticiler tarafından seçiliyor fakat neye göre merak ettim, bi anda 2 tane gelmiş çünkü
sürekli davetiye hakkı alıyorum normal mi?
15
●333
- 06-12-2020, 01:00:35Bana da sürekli geliyor. Ama max 2 oldu hep. Dvaet ediyorum ondan sonra yine hak geliyor. Sanırım çağırdığın kişilerin güvenilir olduğuna göre mi veriyorlar bilmiyorum.
- 06-12-2020, 01:01:17yok hayır hatta davetiye attığım biri beni d0landırmaya çalıştı bence güvenilirlikle alakası yokfatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 01:03:26yok hocam dediğim gibi benzer davetiye konularında 1-2 senedir almayanlar da varmışBarry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 01:02:01Üyeliği durdurulduÜye olduğumdan beridir 5 hak verilmiş bana 3 kişi yi davet ettim 2 tane de Davetiyem var