• 06-12-2020, 00:57:13
    #1
    Growth Manager
    merhabalar, forumda bu tarz konulara denk geliyorum 1-2 senedir almayan varmış üyeliğimden beri (9 ay) 4 davetiye hakkım olmuş oldu toplamda

    bildiğiniz gibi otomatik verilmiyor ve yöneticiler tarafından seçiliyor fakat neye göre merak ettim, bi anda 2 tane gelmiş çünkü
  • 06-12-2020, 01:00:35
    #2
    Bana da sürekli geliyor. Ama max 2 oldu hep. Dvaet ediyorum ondan sonra yine hak geliyor. Sanırım çağırdığın kişilerin güvenilir olduğuna göre mi veriyorlar bilmiyorum.
  • 06-12-2020, 01:00:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bana 4 ayda 6 davetiye geldi hocam.
  • 06-12-2020, 01:00:42
    #4
    Hayır aktifliğimixe göre veriliyor
  • 06-12-2020, 01:01:17
    #5
    Growth Manager
    fatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da sürekli geliyor. Ama max 2 oldu hep. Dvaet ediyorum ondan sonra yine hak geliyor. Sanırım çağırdığın kişilerin güvenilir olduğuna göre mi veriyorlar bilmiyorum.
    yok hayır hatta davetiye attığım biri beni d0landırmaya çalıştı bence güvenilirlikle alakası yok
  • 06-12-2020, 01:00:57
    #6
    Lütfen numara teyiti alın
    3 ayda bir davetiye hakkı verilir bir üyelikte maks 2 davetiye olur diye biliyorum
  • 06-12-2020, 01:01:51
    #7
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hayır hatta davetiye attığım biri beni d0landırmaya çalıştı bence güvenilirlikle alakası yok
    Hmm anladım.
  • 06-12-2020, 01:03:26
    #8
    Growth Manager
    Barry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ayda bir davetiye hakkı verilir bir üyelikte maks 2 davetiye olur diye biliyorum
    yok hocam dediğim gibi benzer davetiye konularında 1-2 senedir almayanlar da varmış
  • 06-12-2020, 01:02:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Üye olduğumdan beridir 5 hak verilmiş bana 3 kişi yi davet ettim 2 tane de Davetiyem var