• 06-12-2020, 01:04:27
    #10
    3 senedir buradayım bana hiç gelmedi.
  • 06-12-2020, 01:04:22
    #11
    banada davetiye lazım ama bekliyorum
  • 06-12-2020, 01:07:15
    #12
    davetiyeleri kullansaydım şimdiye 20yi geçmişti bence kullanmanız da fayda var sonuçta yenisi geliyor
  • 06-12-2020, 01:13:00
    #13
    Benim de 2 davetiyem varmış. Üye olalı 6 ay kadar olmuştur.
  • 06-12-2020, 01:13:51
    #14
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hayır hatta davetiye attığım biri beni d0landırmaya çalıştı bence güvenilirlikle alakası yok
    O nasıl oluyor

    Bildiğim Max 2 davetiye verilir kullandıkça belli süre sonra aktifliğe göre davetiye tekrar verilir.
  • 06-12-2020, 01:21:03
    #15
    Şuan yeni davetiye sistemine göre 3 adet maksimum davetiyeniz oluyor, sonrasında ise yükselmiyor.
    Ben 6 aydır hiç davetiye almadım ancak son 2 aydır 5 adet davetiye aldım ve 4 tanesini kullandım.
    Özellikle aktifliğe bakıyor diyebiliriz.
  • 06-12-2020, 01:37:45
    #16
    Aktifliğe göre veriliyor.