• 03-12-2020, 19:40:51
    #1
    Emekli olmak için 280 askerlik ödemesi yeterli denildi. 280 günden daha fazla ödeme yaparsak bir fayda sağlar mı ?
  • 03-12-2020, 19:42:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Üstat bu soruya cevap verebilmek için diğer prim ödeme gün sayılarını ve hizmetlerin başlama tarihlerini bilmek gerek.
  • 03-12-2020, 19:46:19
    #3
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstat bu soruya cevap verebilmek için diğer prim ödeme gün sayılarını ve hizmetlerin başlama tarihlerini bilmek gerek.
    İlk giriş: 1992 Şubat 2.
    Bağkurla beraber 6740 gün var ( son 3.5 yılı ssk ödemesidir)
  • 03-12-2020, 19:47:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk giriş: 1992 Şubat 2.
    Bağkurla beraber 6740 gün var ( son 3.5 yılı ssk ödemesidir)
    Askeriği ne zaman yaptınız
  • 03-12-2020, 19:49:27
    #5
    Son 3 yıl ssk asgari ücretten mi ödendi?
  • 03-12-2020, 19:50:32
    #6
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeriği ne zaman yaptınız
    1989 - (ben değil babam)
    KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 3 yıl ssk asgari ücretten mi ödendi?
    3.5 YIL en son asgari ücretten ödendi.
    Öncekiler Bağkurdan ödendi. 12. Basamaktan ödendi
  • 03-12-2020, 19:51:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    53 Yaş 5600 gün şarlarına tabisiniz. Askerliği kısmen borçlanabilirsiniz 1 Yıl geri çeker emekli tarihinizi ...
  • 03-12-2020, 19:51:57
    #8
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1989 - (ben değil babam)

    3.5 YIL en son asgari ücretten ödendi.
    Öncekiler Bağkurdan ödendi. 12. Basamaktan ödendi
    Son 3.5 yıl asgariden ödendiyse maaş düşük olur. Bir süre yüksekten sigortalı olmasının faydası olur.
  • 03-12-2020, 19:55:10
    #9
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    53 Yaş 5600 gün şarlarına tabisiniz.
    Nasıl yani tam hocam

    benim demek istediğim 280 Gün ödeyince 1 yıl öne çekiliyor. 280+ Ödeme yaparsak daha fazla öne çekilir mi ?