Konu
SGK ile ilgili sorum var
03-12-2020, 19:51:57
#8
tdemirkan
HEGEL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1989 - (ben değil babam)
3.5 YIL en son asgari ücretten ödendi.
Öncekiler Bağkurdan ödendi. 12. Basamaktan ödendi
Son 3.5 yıl asgariden ödendiyse maaş düşük olur. Bir süre yüksekten sigortalı olmasının faydası olur.