Merhaba hocalarım,
Android'den iosa geçtim , Android'den sitenin web sürümünü göster dediğimde hemen PC'deki gibi oluyordu .
Safari dede var masaüstü sitesi diye ama tıkladığımda aynı mobil sürüm gibi duruyor.
İos Cihazlardan Anlayanlar
4
●63
- 03-12-2020, 11:35:50Evet hocam denedim o sitede oldu, teşekkür ederim yardımınız için.senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2020, 11:38:59Rica ederim hocam ne demek yardımcı olmak adına;recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Puffin web browser, tüm siteleri web masaüstü olarak gösteriyor gayet hoş ve rahat önceden ücretsizdi fakat şuan 46₺ ios için
bunun gibi başka ücretsiz tarayıcı vardır diye düşünüyorum araştırın isterseniz. - 03-12-2020, 11:46:24Tamadır araştırayım hocam çünkü tam olarak böyle birşeye ihtiyacım var. Tekrar teşekkür ederim.senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle