Merhaba hocalarım,
Android'den iosa geçtim , Android'den sitenin web sürümünü göster dediğimde hemen PC'deki gibi oluyordu .
Safari dede var masaüstü sitesi diye ama tıkladığımda aynı mobil sürüm gibi duruyor.