• 02-12-2020, 22:54:23
    #1
    Qcy T7 den memnun musunuz? Şarj veya bağlantı problemi yaşadınız mı?
    Aliexpress den alışveriş yapan var mı? Var ise kaç günde geldi kargolarınız?
  • 02-12-2020, 22:57:21
    #2
    qcy t5 kullanıyorum gayet memnunum 2-3 ay geçti alalı pc de bile bu kulaklığı kullanıyorum sarj konusunda mükemmel, tahminen T7 daha iyi olması lazım
  • 03-12-2020, 00:31:41
    #3
    1 senedir QCY T5 kullanıyorum tam bir f/p ürünü yakın zamanda bende QCY T7 alacağım. Şarjı vs olsun sizi kesinlikle üzmez bu marka.

    Bunuda tavsiye ederim.

    https://www.hepsiburada.com/taotroni...-HBV00000O5X47

    QCY T7 kalitesinde.
  • 03-12-2020, 00:37:08
    #4
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 senedir QCY T5 kullanıyorum tam bir f/p ürünü yakın zamanda bende QCY T7 alacağım. Şarjı vs olsun sizi kesinlikle üzmez bu marka.

    Bunuda tavsiye ederim.

    https://www.hepsiburada.com/taotroni...-HBV00000O5X47

    QCY T7 kalitesinde.
    Bu kulaklığı ben tavsiye etmiyorum. Pro versiyonu yeni çıktı nasıldır bilmem fakat ergonomik değil. Ben kullandım kulaklık kutusunun şarjı 1 haftada kendi kendine düşüyordu kullanmadan bile. Qcy T5 de böyle bir problemim olmadı fakat T5 de kulaklıkların şarjı azalınca şarj etmiyordu. Soundliberty de kutunun ledleri sağdan sola doğru yanarken kutu kafayı yedi soldan sağa yanmaya başladı. Kulaklıklar çıkarırken açılmıyordu. Birde beni rahatsız eden bir diğer konu ise ledler bağlantıda bile birkaç saniye arayla yanıp sönüyor. Gece gerçekten rahatsız ediyor.