1 senedir QCY T5 kullanıyorum tam bir f/p ürünü yakın zamanda bende QCY T7 alacağım. Şarjı vs olsun sizi kesinlikle üzmez bu marka.

Bunuda tavsiye ederim.

https://www.hepsiburada.com/taotroni...-HBV00000O5X47

QCY T7 kalitesinde.