R10 Da geri tuşuna basınca. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Da geri tuşuna basınca.
14
●
285
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Da geri tuşuna basınca.
1
2
02-12-2020, 17:30:34
#1
Misafir
Merhaba değerli forumdaşlar.
Kategori altındaki konuya okumak için tıklayıp okuma sonunda geri tuşuna bastığımda r10 aşağıdaki görseldeki gibi sapıtıyor sizde de böyle mi yoksa tarayıcımda bir sorun mu var.
İyi çalışmalar.
02-12-2020, 17:31:19
#2
Lyra
Daha önce hiç yaşamadım, sizden kaynaklı olabilir
02-12-2020, 17:32:06
#3
Kurti
Opera'da bazen yapabiliyor bu sorunu. Bende de arada oluyor.
02-12-2020, 17:32:14
#4
karagecili
Bende de hep bu sorun oluyor.
02-12-2020, 17:32:55
#5
Misafir
Fark ettim de sadece
Server Donanımları - Network Ekipmanları
kategorisinde öyle oluyor.
Edit: Burada da oldu şimdi. Anlamadım.
02-12-2020, 17:33:56
#6
Misafir
Kurti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Opera'da bazen yapabiliyor bu sorunu. Bende de arada oluyor.
Hocam chrome kullanıyorum.
02-12-2020, 17:34:19
#7
Ramazanyavuz
Bende de eski konular gözüküyor
02-12-2020, 17:34:58
#8
MuhammetDemirel
Bende de sıklıkla oluyor bu sorun
02-12-2020, 17:35:59
#9
uasports
Bende chrome ile bi çok sorun yaşayıp edge'ye geçiş yaptım. Sorunun kaynağını bilmiyorum ama tarayıcıdan olabilir diye tahmin ediyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler