Konu
R10 Da geri tuşuna basınca.
02-12-2020, 17:35:59
#9
uasports
Bende chrome ile bi çok sorun yaşayıp edge'ye geçiş yaptım. Sorunun kaynağını bilmiyorum ama tarayıcıdan olabilir diye tahmin ediyorum