• 01-12-2020, 00:52:20
    #1
    Merhaba yeni yapmış olduğum huzur derneği adlı kurıma ait sitemi değerlendirebilir misiniz olumsuz yönleri eksikleri ile. Nasıl olmuş üstatlardan yorum bekliyoruz
    https://www.huzur.org.tr/
  • 01-12-2020, 00:54:24
    #2
    gayet başarılı 👍🏻
  • 01-12-2020, 00:56:34
    #3
    devsergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet başarılı 👍🏻
    Teşekkür ederim
  • 01-12-2020, 00:56:55
    #4
  • 01-12-2020, 00:57:07
    #5
    Mükemmel olmuş elinize sağlık
  • 01-12-2020, 00:58:05
    #6
    Tasarım on numara elinize sağlık gerçekten güzel olmuş
  • 01-12-2020, 00:58:13
    #7
    ganitto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bunlarla gelin teşekkür ederim hocam
  • 01-12-2020, 00:59:15
    #8
    Site benimde hoşuma gitti fakat bir husus kendi açımdan beni rahatsız etti

    -HUZUR DERNEĞİ FAALİYETLERİ-

    Kısmi(içeriği) sanki sitenin sonunda olması veya oranında görsel olarak eklenmesi daha iyi olabilir diye düşündüm. Tabiki bu benim fikrim. İyi çalışmalar.
  • 01-12-2020, 00:58:45
    #9
    EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım on numara elinize sağlık gerçekten güzel olmuş
    Yapmaya çalıştık