Merhaba yeni yapmış olduğum huzur derneği adlı kurıma ait sitemi değerlendirebilir misiniz olumsuz yönleri eksikleri ile. Nasıl olmuş üstatlardan yorum bekliyoruz
https://www.huzur.org.tr/
Yeni sitemi eleştirin?
29
●498
- 01-12-2020, 00:58:13Bana bunlarla gelin teşekkür ederim hocamganitto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2020, 00:59:15Site benimde hoşuma gitti fakat bir husus kendi açımdan beni rahatsız etti
-HUZUR DERNEĞİ FAALİYETLERİ-
Kısmi(içeriği) sanki sitenin sonunda olması veya oranında görsel olarak eklenmesi daha iyi olabilir diye düşündüm. Tabiki bu benim fikrim. İyi çalışmalar.
