Yeni sitemi eleştirin? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni sitemi eleştirin?
29
●
498
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yeni sitemi eleştirin?
1
2
3
4
01-12-2020, 15:52:00
#28
mobilecom
asigo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama iş alıyorum oradan tıklayıp whatsapp dan mesaj atıyorlar ads oynayınca diğer kurumlara da işe yarıyor farklı bişi yapabilir miyiz
En azından şahıs yerine firma olmalı
01-12-2020, 16:00:26
#29
chnyrdkl
güzel görünüyor.
01-12-2020, 16:20:12
#30
asigo
mobilecom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En azından şahıs yerine firma olmalı
Firma değilim freelance yim
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler