R10 öneriyor ben alıyorum :)
7
●247
- 30-11-2020, 14:59:53Tüm bu istediklerinizi bu bütçe ile elde etmeniz zor hatta imkansız. Bu bütçe ile alacağınız ürün bir süre sonra size yetmeyecek, değiştirmek isteyeceksiniz. Bu yüzden biraz daha birikim yapıp işinizi görecek bir cihaz almanızı öneririm.
Örnek olarak Fujifilm X-T200 ( Kesinlikle Önerimdir ) - Canon 200D 250 D 2000D v.b - 30-11-2020, 15:02:23Katılıyorum, Canon 200d kullanıcısıyım. Bu arada YouTube abone oldum 😊YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2020, 15:04:26Teşekkür ederim.sineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200D giriş seviyesi için ideal bir cihazdır. Tabi az daha koyup 250D alınabilir. Tamamen bütçe ile alakalı bir durum. Şu anda hem giriş seviyesine hem de orta seviyeye hitap edecek cihaz FujiFilm X-T200 bana göre. Orta bütçe ile harika çıktılar sunuyor.