Katılıyorum, Canon 200d kullanıcısıyım. Bu arada YouTube abone oldum 😊
Teşekkür ederim.
200D giriş seviyesi için ideal bir cihazdır. Tabi az daha koyup 250D alınabilir. Tamamen bütçe ile alakalı bir durum. Şu anda hem giriş seviyesine hem de orta seviyeye hitap edecek cihaz FujiFilm X-T200 bana göre. Orta bütçe ile harika çıktılar sunuyor.