Hiç birini hatırlamıyor ise telefon faturası varsa doğru servise gönderiniz açarlar hiç bir evrak fatura yok elinizde sadece telefon kaldı ise geçmiş olsun.
Hiç birini hatırlamıyor ise telefon faturası varsa doğru servise gönderiniz açarlar hiç bir evrak fatura yok elinizde sadece telefon kaldı ise geçmiş olsun.
Faturası yok hocam yıllar önce alındı iPhone 5, o zaman dediğiniz gibi elimizde sadece telefon kaldı .
Farklı bir kimlik oluşturup devam edebilirsiniz. Yukarıda arkadaşın dediği gibi hiç bişiy yok ise elinizde geçmiş olsun. Ama yinede appdestek hattını arayın uygulamayı indirin. Zamanla araması yaparak anında sizi ararlar
Farklı bir kimlik oluşturup devam edebilirsiniz. Yukarıda arkadaşın dediği gibi hiç bişiy yok ise elinizde geçmiş olsun. Ama yinede appdestek hattını arayın uygulamayı indirin. Zamanla araması yaparak anında sizi ararlar
Hesaptan çıkış yapmayada izin vermiyor, evet hocam yarın 08.30da arayacaklarmış.umarım güvenirler😂
Merhaba bilgisayardan yanlış giriş denemeleri yaptıktan sonra https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid bu adreste denilen adımları uyguladım açılmadı ertesi gün Apple desteği aradığım da tüm Apple cihazları kapatıp yeniden aynı bilgisayardan aynı işlemi yapmamı söylediler buna neden olan da telefoncuydu zaten az kalsın tüm Apple cihazlarından kitleniyordu yeni bir sistem yapmışlar Apple desteğin anlattığına göre tüm cihazların 48 saat kapalı kalması gerekiyor bu işlemi yaparken ve yaptıktan sonra sistem sonradan sizi otomatik arıyor ve gereken talimatları veriyor cihazları açıp hesabı etkinleşitirip şifreyi sıfırlayabiliyorsunuz ... Umarım yardımcı olmuştur
Merhaba bilgisayardan yanlış giriş denemeleri yaptıktan sonra https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid bu adreste denilen adımları uyguladım açılmadı ertesi gün Apple desteği aradığım da tüm Apple cihazları kapatıp yeniden aynı bilgisayardan aynı işlemi yapmamı söylediler buna neden olan da telefoncuydu zaten az kalsın tüm Apple cihazlarından kitleniyordu yeni bir sistem yapmışlar Apple desteğin anlattığına göre tüm cihazların 48 saat kapalı kalması gerekiyor bu işlemi yaparken ve yaptıktan sonra sistem sonradan sizi otomatik arıyor ve gereken talimatları veriyor cihazları açıp hesabı etkinleşitirip şifreyi sıfırlayabiliyorsunuz ... Umarım yardımcı olmuştur
Teşekkür ederim hocam, buradaki adımları uygulamıyoruz çünkü hiçbirini hatırlamıyor.. vakit ayırdığınız için minnettarım