halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bilgisayardan yanlış giriş denemeleri yaptıktan sonra https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid bu adreste denilen adımları uyguladım açılmadı ertesi gün Apple desteği aradığım da tüm Apple cihazları kapatıp yeniden aynı bilgisayardan aynı işlemi yapmamı söylediler buna neden olan da telefoncuydu zaten az kalsın tüm Apple cihazlarından kitleniyordu yeni bir sistem yapmışlar Apple desteğin anlattığına göre tüm cihazların 48 saat kapalı kalması gerekiyor bu işlemi yaparken ve yaptıktan sonra sistem sonradan sizi otomatik arıyor ve gereken talimatları veriyor cihazları açıp hesabı etkinleşitirip şifreyi sıfırlayabiliyorsunuz ... Umarım yardımcı olmuştur
Teşekkür ederim hocam, buradaki adımları uygulamıyoruz çünkü hiçbirini hatırlamıyor.. vakit ayırdığınız için minnettarım