• 27-11-2020, 13:49:53
    #1
    Selamlar, Hepsiburada beni mail manyağı yapıyor desek yeridir. Hem mobilden, hem de bilgisayardan giriş yaparak mail aboneliğini sonlandırdım ama hala mail yollayıp duruyorlar. Bunun çözümü var mı acaba?
  • 27-11-2020, 13:50:50
    #2
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, Hepsiburada beni mail manyağı yapıyor desek yeridir. Hem mobilden, hem de bilgisayardan giriş yaparak mail aboneliğini sonlandırdım ama hala mail yollayıp duruyorlar. Bunun çözümü var mı acaba?
    mail sağlayıcının panelinden engelleyerek
  • 27-11-2020, 14:11:14
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail sağlayıcının panelinden engelleyerek
    Alışverişlerde de diğerlerini engellemesin diye yapmadık. Neyse nadir alışveriş yapıyoruz oradan zaten, teşekkür ederim.
  • 27-11-2020, 14:12:26
    #4
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışverişlerde de diğerlerini engellemesin diye yapmadık. Neyse nadir alışveriş yapıyoruz oradan zaten, teşekkür ederim.
    hepsiburadaki maili değiştirebiliyorsan başka maille değiş hocam sonra bundakini engelle çözülü
  • 27-11-2020, 14:28:47
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsiburadaki maili değiştirebiliyorsan başka maille değiş hocam sonra bundakini engelle çözülü
    Mantıklı hocam, teşekkür ederim.