Selamlar, Hepsiburada beni mail manyağı yapıyor desek yeridir. Hem mobilden, hem de bilgisayardan giriş yaparak mail aboneliğini sonlandırdım ama hala mail yollayıp duruyorlar. Bunun çözümü var mı acaba?