Arkadaşlar covid-19 testim pozitif çıktı 5gün kadar önce ama belirti olarak sadece tat ve koku kaybım vardı artık onlar da geçti. 3Gündür ilaç kullanıyorum. İlaçlar;
Korokin
Favimol
Şimdi bildiğim kadarıyla alkol ve antibiyotik alınmıyor. Alkol alsam bir zararı olur mu yan etkisi falan. Varsa doktor bilgisi olan arkadaş lütfen cevaplasın
Covid-19 İlaçları Alkol Kullanımı
11
●177
- 25-11-2020, 20:11:48
- 25-11-2020, 20:13:39İşte bu ilaçlar antibiyotik mi onu bilemedimerkancaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2020, 20:16:58Canım sıkkın hocam ya 1 haftadır dayanıyorum. Testi beklerken içmeyi denedim tat ve koku olmadığından 3 duble içebileim 35lik dolapta bekliyor ve bende dayanacak takat kalmadıcreativer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2020, 20:17:07ilaçların adını söylerseniz yardımcı olabilirimveyselbozdagli bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 25-11-2020, 20:18:01Konuda belirtmiştim hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korokin ve favimol - 25-11-2020, 20:32:12Herhangi ters bi etkileşim göremedim bişi olursa sorumlusu ben değilim :dveyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle