• 25-11-2020, 20:11:48
    #1
    Arkadaşlar covid-19 testim pozitif çıktı 5gün kadar önce ama belirti olarak sadece tat ve koku kaybım vardı artık onlar da geçti. 3Gündür ilaç kullanıyorum. İlaçlar;
    •Korokin
    •Favimol
    Şimdi bildiğim kadarıyla alkol ve antibiyotik alınmıyor. Alkol alsam bir zararı olur mu yan etkisi falan. Varsa doktor bilgisi olan arkadaş lütfen cevaplasın
  • 25-11-2020, 20:13:13
    #2
    Antibiyotik ile alkol almak sorun çıkarabilir. Almayın
  • 25-11-2020, 20:13:39
    #3
    erkancaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antibiyotik ile alkol almak sorun çıkarabilir. Almayın
    İşte bu ilaçlar antibiyotik mi onu bilemedim
  • 25-11-2020, 20:15:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam biraz dayan 😂
  • 25-11-2020, 20:16:58
    #5
    creativer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz dayan 😂
    Canım sıkkın hocam ya 1 haftadır dayanıyorum. Testi beklerken içmeyi denedim tat ve koku olmadığından 3 duble içebileim 35lik dolapta bekliyor ve bende dayanacak takat kalmadı
  • 25-11-2020, 20:17:07
    #6
    ilaçların adını söylerseniz yardımcı olabilirim
    • veyselbozdagli
    veyselbozdagli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-11-2020, 20:18:01
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilaçların adını söylerseniz yardımcı olabilirim
    Konuda belirtmiştim hocam
    Korokin ve favimol
  • 25-11-2020, 20:24:22
    #8
    yarasın, gecmis olsun
  • 25-11-2020, 20:32:12
    #9
    veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda belirtmiştim hocam
    Korokin ve favimol
    Herhangi ters bi etkileşim göremedim bişi olursa sorumlusu ben değilim :d