Arkadaşlar covid-19 testim pozitif çıktı 5gün kadar önce ama belirti olarak sadece tat ve koku kaybım vardı artık onlar da geçti. 3Gündür ilaç kullanıyorum. İlaçlar;
Korokin
Favimol
Şimdi bildiğim kadarıyla alkol ve antibiyotik alınmıyor. Alkol alsam bir zararı olur mu yan etkisi falan. Varsa doktor bilgisi olan arkadaş lütfen cevaplasın