• 25-11-2020, 15:03:05
    #1
    Merhaba dostlar,
    Yıllardır bina yanlarına koydukları şu merdivenlerden inerken kalbim duracak gibi oluyor hatta bazen inmeye cesaret bile edemiyorum.
    Çıkarken hiç problem yok ama yukarı çıktıktan sonra merdivene tekrar ulaşamıyorum nasıl tutucam nasıl pozisyon alıcam diye titriyorum resmen
    Staj dönemimde işim gereği yukarı çıkıp kabloyu ordan çekmem gerektiği zaman çıktıktan sonra geri inmem 10 dakikayı alıyordu. ( merdivene tutunduktan sonra hemen iniyorum ama inme pozisyonuna gelmek korkutucu ve düşüş hissi veriyor )
    Bu olayı yaşayan kimler var bu bir tür fobimi oluyor. Resime bakarken bile o korku kaplıyor içimi


  • 25-11-2020, 15:06:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanda değil de terasa doğru (merdiven boşluğuna bakacak şekilde) koyulan merdivenlerden ben de tırsıyorum. Hani Allah korusun bi aksilik olsa biri o boşluğa doğru süzülecek.
  • 25-11-2020, 15:07:21
    #3
    Growth Manager
    sırtın dönük inemiyosan yüzün dönük in
  • 25-11-2020, 15:08:59
    #4
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanda değil de terasa doğru (merdiven boşluğuna bakacak şekilde) koyulan merdivenlerden ben de tırsıyorum. Hani Allah korusun bi aksilik olsa biri o boşluğa doğru süzülecek.
    Onlar zaten kumar gibi birşey. Nasıl güveniyorlar aklım almıyor.
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sırtın dönük inemiyosan yüzün dönük in
    Hocam o nasıl oluyor Öyle birşey nasıl olsun
  • 25-11-2020, 15:10:28
    #5
    Growth Manager
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar zaten kumar gibi birşey. Nasıl güveniyorlar aklım almıyor.

    Hocam o nasıl oluyor Öyle birşey nasıl olsun
    öncelikle;
    • sırtını merdivene verdin
    • bi ayağını attın merdivene
    • şak diye dönüyosun yüzünü merdivene
    • tutuyosun iki koldan
    • fişek gibi iniyosun aşağıya