Merhaba dostlar,
Yıllardır bina yanlarına koydukları şu merdivenlerden inerken kalbim duracak gibi oluyor hatta bazen inmeye cesaret bile edemiyorum.
Çıkarken hiç problem yok ama yukarı çıktıktan sonra merdivene tekrar ulaşamıyorum nasıl tutucam nasıl pozisyon alıcam diye titriyorum resmen
Staj dönemimde işim gereği yukarı çıkıp kabloyu ordan çekmem gerektiği zaman çıktıktan sonra geri inmem 10 dakikayı alıyordu. ( merdivene tutunduktan sonra hemen iniyorum ama inme pozisyonuna gelmek korkutucu ve düşüş hissi veriyor )
Bu olayı yaşayan kimler var bu bir tür fobimi oluyor. Resime bakarken bile o korku kaplıyor içimi