• 19-11-2020, 16:12:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar şöyle bir sorum var kardeşimi dersaneye kaydetttik 2 ay önce ve ozaman egitim yüz yüzeydi şuan bildiginiz gibi tekrar uzaktan egitim oldu bu yüzden kayıt sildirmek istedigimiz dersane yönetimi paranın tamamını ödemek zorunda oldugumuzu ve kayıt sildirmeyecegimizi belirtti bende şöyle bir yol izlemek istiyorum tüketici haklarına başvuru yaparsam sizce nasıl sonuç alırım?
  • 19-11-2020, 16:16:17
    #2
    İmzaladığınız sözleşmede "Savaş, salgın hastalık vb. gibi durumlarda dershane kapanırsa iade yapılmaz" şeklinde bir ibare varsa alamayacağınız düşünüyorum. Tabi benim pek bilgim yok daha bilgili arkadaşlarından yorumunu dinleyin.
  • 19-11-2020, 16:16:23
    #3
    Şansınızı deneyin hocam
  • 19-11-2020, 16:20:28
    #4
    Hocam bulunduğunuz ilçe milli eğitim müdürlüğüne başvurun. Normalde Toplam ücretin %10 + Devam ettiği kadar eğitim ücreti alınır.
  • 19-11-2020, 17:19:37
    #5
    pandemiden sonra çoğu yer önlemini almıştır sözleşmelerde hocam bence önce sözleşmeyi iyice inceleyin