merhaba arkadaşlar şöyle bir sorum var kardeşimi dersaneye kaydetttik 2 ay önce ve ozaman egitim yüz yüzeydi şuan bildiginiz gibi tekrar uzaktan egitim oldu bu yüzden kayıt sildirmek istedigimiz dersane yönetimi paranın tamamını ödemek zorunda oldugumuzu ve kayıt sildirmeyecegimizi belirtti bende şöyle bir yol izlemek istiyorum tüketici haklarına başvuru yaparsam sizce nasıl sonuç alırım?