şikayet konusu açabilir miyim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
şikayet konusu açabilir miyim
4
●
156
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
şikayet konusu açabilir miyim
15-11-2020, 18:53:59
#1
wam
öncelikle merhaba. daha önceden bir ebook yayınlamıştım. forumdan x kişisi içeriğimi kopyalamak suretiyle forumda yeni konu açmış. otomatik mesajımı bile kopyalamış o derece. şikayet konusu açmakta haklı mıyım?
15-11-2020, 18:55:39
#2
tlga_kurt
Açın hocam konuyu reportlayın
15-11-2020, 18:55:53
#3
haber58
Üyeliği durduruldu
Bence çok büyütmüşsünüz hiç gerek yok her ne kadar hırsızlık gibi ama boşver dert etme ...
15-11-2020, 18:58:03
#4
medetarikurt
Haklısınız hocam açın kesinlikle
15-11-2020, 19:03:27
#5
emrecanondes
Açmazsanız hata
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler