• 15-11-2020, 18:53:59
    #1
    öncelikle merhaba. daha önceden bir ebook yayınlamıştım. forumdan x kişisi içeriğimi kopyalamak suretiyle forumda yeni konu açmış. otomatik mesajımı bile kopyalamış o derece. şikayet konusu açmakta haklı mıyım?
  • 15-11-2020, 18:55:39
    #2
    Açın hocam konuyu reportlayın
  • 15-11-2020, 18:55:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bence çok büyütmüşsünüz hiç gerek yok her ne kadar hırsızlık gibi ama boşver dert etme ...
  • 15-11-2020, 18:58:03
    #4
    Haklısınız hocam açın kesinlikle
  • 15-11-2020, 19:03:27
    #5
    Açmazsanız hata