öncelikle merhaba. daha önceden bir ebook yayınlamıştım. forumdan x kişisi içeriğimi kopyalamak suretiyle forumda yeni konu açmış. otomatik mesajımı bile kopyalamış o derece. şikayet konusu açmakta haklı mıyım?