• 12-11-2020, 13:19:00
    #1
    Bu hotmail hesaplarında olan bir özellik, belli bir süre giriş yapılmayınca otomatik olarak düşüyor ve yeniden oluşturulabilir hale geliyorlar.
    Fakat benim merak ettiğim gmailler için, bildiğim kadarıyla düşmüyordu, eski telefon numaramın ekli olduğu bir hesabıma erişemiyorum senelerdir, kurtarmayı denedim ama o kadar absürt sorular sordular ki, yani maili evvelsi gün oluşturmuş olsam, her adımını bir kağıda yazsam ancak bilebilirdim o soruların tamamını
  • 12-11-2020, 13:19:50
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Düşmez
  • 12-11-2020, 13:19:54
    #3
    Düşmez.
  • 12-11-2020, 13:20:43
    #4
    Yıllardır giriş yapmadığım mail hesabıma birkaç gün önce sorunsuz giriş yaptım.
  • 12-11-2020, 13:20:52
    #5
    Gmail ve Yahoo dışında düşüyor hocam
  • 12-11-2020, 13:22:39
    #6
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşmez
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşmez.
    Lelo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır giriş yapmadığım mail hesabıma birkaç gün önce sorunsuz giriş yaptım.
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gmail ve Yahoo dışında düşüyor hocam
    Teşekkürler arkadaşlar
  • 12-11-2020, 13:26:12
    #7
    düşmez
  • 12-11-2020, 13:29:18
    #8
    13 yıldır giriş yapmadığım hotmail hesabı düşmüyor. Daha kaç sene geçmesi lazım düşmesi için