Bu hotmail hesaplarında olan bir özellik, belli bir süre giriş yapılmayınca otomatik olarak düşüyor ve yeniden oluşturulabilir hale geliyorlar.
Fakat benim merak ettiğim gmailler için, bildiğim kadarıyla düşmüyordu, eski telefon numaramın ekli olduğu bir hesabıma erişemiyorum senelerdir, kurtarmayı denedim ama o kadar absürt sorular sordular ki, yani maili evvelsi gün oluşturmuş olsam, her adımını bir kağıda yazsam ancak bilebilirdim o soruların tamamını