• 11-11-2020, 00:13:32
    #1
    Google 1. Sayfa Garantili
    Almış olduğum telefon bugün elime geldi. Yalnız kargo kutusundan fatura çıkmadı. Sadece siparişlerim kısmında faturayı görüntüle alanı var, Faturayı oradan görüntüleyebiliyorum.

    Fiziki olarak bir fatura göndermeleri gerekmez miydi?
  • 11-11-2020, 00:15:58
    #2
    Hayır efatura
  • 11-11-2020, 00:15:27
    #3
    Hayır, artık fiziki fatura diye bir şey kalmadı zaten bütün kurumsal firmalar e-fatura dönemine geçti.
  • 11-11-2020, 00:15:56
    #4
    Selamlar Geçen Hafta Bende aldım , Maile iletmişler ve HB da da Siparişlerim alanından erişebiliyorum bende .

    Muhtemelen E-arşiv sebebiyle hardcopy iletmiyorlar kafalarına göre


    edit : HB da diğer ürünlerin çoğunda hala hardcopy fatura iletiyorlar
  • 11-11-2020, 00:16:47
    #5
    PREMIUM SEO
    Bizde ürünlerde fatura göndermiyoruz. E-fatura olarak yüklüyoruz. Herhangi bir sorun olmaz hocam.
  • 11-11-2020, 00:16:57
    #6
    artık netten aldigim hicbiseye fatura gelmiyor.
  • 11-11-2020, 00:17:54
    #7
    Artık e fatura sistemine geçildiği için göndermeyebiliyorlar.
  • 11-11-2020, 00:18:28
    #8
    İyi haberler almanız dileğiyle, güle güle kullanın. E-fatura olarak geleceğini düşünüyorum
  • 11-11-2020, 00:18:34
    #9
    Elektronik olarak rahat 15k lik alışveriş yaptım bir sorun yaşamadım bazen normal fatura veriyorlar bazen e fatura satıcıdan satıcıya değişiyor ama bir sorun olmaz.
    3 adet telefon 1 laptop aldım ben