• 11-11-2020, 00:27:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almış olduğum telefon bugün elime geldi. Yalnız kargo kutusundan fatura çıkmadı. Sadece siparişlerim kısmında faturayı görüntüle alanı var, Faturayı oradan görüntüleyebiliyorum.

    Fiziki olarak bir fatura göndermeleri gerekmez miydi?
    bence müşteri hizmetlerini ara mailline göndersinler sonra yazdırırsın zaten
  • 11-11-2020, 00:27:28
    #11
    Google 1. Sayfa Garantili
    Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi haberler almanız dileğiyle, güle güle kullanın. E-fatura olarak geleceğini düşünüyorum
    Teşekkür ederim
  • 11-11-2020, 00:37:37
    #12
    Hocam öncelikle hayırlı olsun , cihazınız orijinal yenilenmiş ürün müdür ?

    Yoksa sıfır cihaz mı satın aldınız ?

    Ek olarak konu ile alakalı bende geçen bir telefon aldım öyle pdf olarak kişi çıktısını verdi bende çıkarttım a4 e bir sorun olmadı yani

    saygılarımla
    • Backlinkim
    Backlinkim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-11-2020, 00:38:03
    #13
    Google 1. Sayfa Garantili
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle hayırlı olsun , cihazınız orijinal yenilenmiş ürün müdür ?

    Yoksa sıfır cihaz mı satın aldınız ?

    Ek olarak konu ile alakalı bende geçen bir telefon aldım öyle pdf olarak kişi çıktısını verdi bende çıkarttım a4 e bir sorun olmadı yani

    saygılarımla
    Sıfır cihaz, kampanya vardı indirimli olarak aldım. Teşekkürler.