Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almış olduğum telefon bugün elime geldi. Yalnız kargo kutusundan fatura çıkmadı. Sadece siparişlerim kısmında faturayı görüntüle alanı var, Faturayı oradan görüntüleyebiliyorum.

Fiziki olarak bir fatura göndermeleri gerekmez miydi?
bence müşteri hizmetlerini ara mailline göndersinler sonra yazdırırsın zaten