Almış olduğum telefon bugün elime geldi. Yalnız kargo kutusundan fatura çıkmadı. Sadece siparişlerim kısmında faturayı görüntüle alanı var, Faturayı oradan görüntüleyebiliyorum.

Fiziki olarak bir fatura göndermeleri gerekmez miydi?