• 10-11-2020, 21:00:31
    #1
    Herkese merhaba. Birkaç yerde gördüğüm kadarıyla sizce yazılım sektörü bitiyor mu? 50 TL ye script satan mı dersin aylarca kafa yorulmasın gereken script yaptımak isteyenlerin sizlere bütçem 500 tl demesi mi dersin piyasa ne oluyor sizce? Yazılım artık kolay herkesin yapabileceği bir sektöre mi dönüşüyor yoksa olay farklı mı? Gerek forumda olsun gerek freelancer sistemlerinde olun 40-50 TL ye bile script satanlar var. Tamam belki sürümden kazanma mevzusu bile olsa bu fiyatlar çok düşük değil mi? İnsanların emeğine mi saygısı yok diyebiliriz yoksa ne diyebiliriz? Açıkçası ben fazla anlam veremedim bir de sizlere sorayım dedim. Artık yazılım herkesin yapabileceği bir sektör mü yada herkes yazılımcı olduğunu mu idda ediyor?
  • 10-11-2020, 21:02:17
    #2
    Bu konuyu açmanız bile çok komik Şöyle güzel bir söz vardır: ucuz mal alacak kadar zengin değilim.
  • 10-11-2020, 21:02:43
    #3
    biz hala 10.000'den kapı açıyoruz sıkıntı yok
  • 10-11-2020, 21:03:13
    #4
    Herkesin yazılımcı olduğunu iddia etmesi ve müşteri profilinin bu tarz yerlerde biraz düşük olmasından kaynaklı. Ama o düşük fiyata aldıkları ürün emin olun doğru olan ürün değil.
  • 10-11-2020, 21:03:16
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazılım sektörü bitmiyor yazılım öğrendiğini sanan ürün satıyor, ancak dediğiniz gibi yakın tarihte grafik tasarım bölümü gibi çoğalır
  • 10-11-2020, 21:03:57
    #6
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu açmanız bile çok komik Şöyle güzel bir söz vardır: ucuz mal alacak kadar zengin değilim.
    Her ucuz kalitesiz olacak diye bişey yok yanlız.
  • 10-11-2020, 22:10:30
    #7
    Her önüne gelen yazılımcı oluyor, bir işe 50 bin teklif edende var bin tl ye yaparım diyende. Yazılım sektörü bitmez hocam, işini iyi yapan kendini geliştiren yazılımcı herzaman iyi paralar kazanır.
  • 10-11-2020, 22:37:50
    #8
    Piyasada binlercesi olan yazılımdan yaparsanız tabiki değeri düşük olur. Ama rekabeti az bir yazılım fikriyle kaliteli bir yazılım ortaya koyarsanız daha fazla değeri olur. Bir de hitap ettiği kitle de önemli.
  • 10-11-2020, 23:47:23
    #9
    Her sektörde var , herkes her işe giriyor siz bir şekilde farkınızı ortaya koymanız lazım yoksa iş yapmak zor. Bir işte biraz kazanç varsa insanlar resmen sürü gibi saldırıp içinden geçiyor