Yazılım sektörü bitiyor mu?
8
●175
- 10-11-2020, 21:00:31Herkese merhaba. Birkaç yerde gördüğüm kadarıyla sizce yazılım sektörü bitiyor mu? 50 TL ye script satan mı dersin aylarca kafa yorulmasın gereken script yaptımak isteyenlerin sizlere bütçem 500 tl demesi mi dersin piyasa ne oluyor sizce? Yazılım artık kolay herkesin yapabileceği bir sektöre mi dönüşüyor yoksa olay farklı mı? Gerek forumda olsun gerek freelancer sistemlerinde olun 40-50 TL ye bile script satanlar var. Tamam belki sürümden kazanma mevzusu bile olsa bu fiyatlar çok düşük değil mi? İnsanların emeğine mi saygısı yok diyebiliriz yoksa ne diyebiliriz? Açıkçası ben fazla anlam veremedim bir de sizlere sorayım dedim. Artık yazılım herkesin yapabileceği bir sektör mü yada herkes yazılımcı olduğunu mu idda ediyor?
- 10-11-2020, 21:03:57Her ucuz kalitesiz olacak diye bişey yok yanlız.ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 23:47:23Her sektörde var , herkes her işe giriyor siz bir şekilde farkınızı ortaya koymanız lazım yoksa iş yapmak zor. Bir işte biraz kazanç varsa insanlar resmen sürü gibi saldırıp içinden geçiyor
Şöyle güzel bir söz vardır: ucuz mal alacak kadar zengin değilim.