Herkese merhaba. Birkaç yerde gördüğüm kadarıyla sizce yazılım sektörü bitiyor mu? 50 TL ye script satan mı dersin aylarca kafa yorulmasın gereken script yaptımak isteyenlerin sizlere bütçem 500 tl demesi mi dersin piyasa ne oluyor sizce? Yazılım artık kolay herkesin yapabileceği bir sektöre mi dönüşüyor yoksa olay farklı mı? Gerek forumda olsun gerek freelancer sistemlerinde olun 40-50 TL ye bile script satanlar var. Tamam belki sürümden kazanma mevzusu bile olsa bu fiyatlar çok düşük değil mi? İnsanların emeğine mi saygısı yok diyebiliriz yoksa ne diyebiliriz? Açıkçası ben fazla anlam veremedim bir de sizlere sorayım dedim. Artık yazılım herkesin yapabileceği bir sektör mü yada herkes yazılımcı olduğunu mu idda ediyor?