• 09-11-2020, 22:15:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    3-4 yıl önce bir kaç .bel.tr uzantılı belediye sitelerinin açığını bulmuştum bugün tesadüfen gezinirken bir başka belediye sitesinin de açığını buldum. Nereye bildirmem lazım? Yada bildirirsem sonucu kötü olur mu? İyilik derken farklı şekilde anlaşılıp başımız yanmasın.
    Not: her hangi bir inject yapıp birşey dump etmedim sql hata sayfası önümde duruyor sadece.
  • 09-11-2020, 22:17:36
    #2
    İyilik yapayım derken başınız ağrıyabilir. Siz bizim sitemizi neden taradınız, açık aradınız vb.
  • 09-11-2020, 22:19:35
    #3
    En masum haliyle suç işlemiş oluyorsunuz. bknz: TCK m. 243

  • 09-11-2020, 22:19:41
    #4
    Bildirsen de geri dönmezler, salla geç olsa olsa gelip biri index atıp zone alır.
  • 09-11-2020, 22:19:50
    #5
    Hiç başını belaya sokma. Senden önce birileri bu açığı fark edip bir işlem yapmıştır ve bu senin başına kalır.
  • 09-11-2020, 22:19:51
    #6
    İnsanların iyilik yaparken bile korkacak bir duruma gelmeleri ne kadar üzücü
  • 09-11-2020, 22:21:38
    #7
    BasakT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların iyilik yaparken bile korkacak bir duruma gelmeleri ne kadar üzücü
    Türkiye'ye hoş geldiniz.
  • 09-11-2020, 22:21:45
    #8
    Çok kişi bildirmiştir pek umursamazlar.
  • 09-11-2020, 22:22:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlarınız için teşekkürler. Yorumlarınız mantıklı, biri o açığı kullanıp bir datayı dump etmiş olabilir ve ihale bana kalabilir vs. Konuyu kilitleme talebinde bulundum teşekkürler yorumlarınız için.