3-4 yıl önce bir kaç .bel.tr uzantılı belediye sitelerinin açığını bulmuştum bugün tesadüfen gezinirken bir başka belediye sitesinin de açığını buldum. Nereye bildirmem lazım? Yada bildirirsem sonucu kötü olur mu? İyilik derken farklı şekilde anlaşılıp başımız yanmasın.
Not: her hangi bir inject yapıp birşey dump etmedim sql hata sayfası önümde duruyor sadece.
Bir belediye sitesinin SQL açığını buldum
13
●355
- 09-11-2020, 22:19:41Bildirsen de geri dönmezler, salla geç olsa olsa gelip biri index atıp zone alır.
