Bir belediye sitesinin SQL açığını buldum
13
●355
- 09-11-2020, 22:26:24Üyeliği durdurulduEğer bu açığı biri bulup dosyaları çektiyse ihale bana kalabilir hocamonrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2020, 22:27:53Çok zor zaten veri çekme gibi bir işlem görürse sistem direk log almaya başlıyor. Yani bu zamana çekildiyse zaten açığı kapatırlardır. Kapatmadıklarına göre şuan öyle bir risk olmamıştır.Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2020, 22:41:09büyük bir çiçek satış sitesinin tüm bilgilerine erişmiştim. Kredi kartı bilgilerine kadar. site sahibine haber verdim çok teşekkür etti. Aylar sonra söylediğim de yine aynı durumdaydı.
- 09-11-2020, 22:43:02Üyeliği durdurulduSiz direk datayı dump etmişsiniz bu suç aslında neyse ki site sahibi iyilik yaptığınızı biliyor ama konu devlete gelince dump yapmadığım halde linç yiyip vatan haini bile görebilirler. Aynı zamanda haftada 20ye yakın firmaya açıklarını bildiriyorum 2 teşekkür dönüşü zor geliyor kalan 18i cevap verme gereğinde duymuyor. Size ne güzel bir teşekkür gelmiş 😂SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle