R10 Kullanıcı Adı Hk.
8
●162
- 07-11-2020, 23:01:56Mesaj attım fakat mesaj kutumda attıgım mesaj gözükmüyor. Ya mesajım gitmiyor yada baska bır sıkıntı var. Kendısı burdan görürse ve iletişime geçerse sevinirim. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için hocam.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2020, 23:04:30Giden mesaj kutunuz farklı, giden mesaj kutunuzun depolama ayarı da kapalı olabilir, mesajınız ona gitmiştir.xxkadirxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2020, 23:06:30Bilgi için teşekkür ederim.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2020, 23:07:138 sene önce açtığım bir kullanıcı adı. O zamanlarda havalıydı ama şuan o bilinçte değilizSuarez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle