• 07-11-2020, 22:57:55
    #1
    Merhaba, Kullancı adımı güncellemek istiyorum. Gerekli olan 350₺ ödemeyi yaptım. Sonraki aşama nasıldır ? Tam olarak nereden yapabilirim ?
  • 07-11-2020, 22:59:10
    #2
    @Coskun; a pm atmalısınız ödemeden sonra. O değiştiriyor. PM başlığına "Kullanıcı Adı Değişikliği - Ödeme Yapıldı" yazın.
  • 07-11-2020, 22:59:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl yani kullanıcı adı değiştirme ücretli mi :S
  • 07-11-2020, 23:00:44
    #4
    Evet kullanıcı adı değişim ücreti 350₺ dir. Sadece Kurumsal Üyelerde 1 kereye mahsus ücretsizdir.
  • 07-11-2020, 23:01:56
    #5
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coskun; a pm atmalısınız ödemeden sonra. O değiştiriyor. PM başlığına "Kullanıcı Adı Değişikliği - Ödeme Yapıldı" yazın.
    Mesaj attım fakat mesaj kutumda attıgım mesaj gözükmüyor. Ya mesajım gitmiyor yada baska bır sıkıntı var. Kendısı burdan görürse ve iletişime geçerse sevinirim. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için hocam.
  • 07-11-2020, 23:04:30
    #6
    xxkadirxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj attım fakat mesaj kutumda attıgım mesaj gözükmüyor. Ya mesajım gitmiyor yada baska bır sıkıntı var. Kendısı burdan görürse ve iletişime geçerse sevinirim. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için hocam.
    Giden mesaj kutunuz farklı, giden mesaj kutunuzun depolama ayarı da kapalı olabilir, mesajınız ona gitmiştir.
  • 07-11-2020, 23:04:35
    #7
    bence havalı bir adınız var :X
  • 07-11-2020, 23:06:30
    #8
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giden mesaj kutunuz farklı, giden mesaj kutunuzun depolama ayarı da kapalı olabilir, mesajınız ona gitmiştir.
    Bilgi için teşekkür ederim.
  • 07-11-2020, 23:07:13
    #9
    Suarez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence havalı bir adınız var :X
    8 sene önce açtığım bir kullanıcı adı. O zamanlarda havalıydı ama şuan o bilinçte değiliz