@Coskun; a pm atmalısınız ödemeden sonra. O değiştiriyor. PM başlığına "Kullanıcı Adı Değişikliği - Ödeme Yapıldı" yazın.
Mesaj attım fakat mesaj kutumda attıgım mesaj gözükmüyor. Ya mesajım gitmiyor yada baska bır sıkıntı var. Kendısı burdan görürse ve iletişime geçerse sevinirim. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için hocam.