• 07-11-2020, 15:40:24
    #1
    Merhabalar, Leptobun Ekranı Kırık Onun Görüntüsünü HDMI Kablo İle TVye Verdim. Lakin Ne Yaptım Ettim Tam Ekran Olmado Bir Türlü.
    Driver Güncelleme Yaptım Yok Kayık Ekran.
    Mevcut Intel Görüntü BaÄŸdaÅŸtırıcını Aygıt Yöneticisinden Devre Dışı Bıraktım Tamamen Gitti Ekran. Leptopta Kırık OlduÄŸu İçin Çözemiyorum 🙂🙂
    Fn +4 Yapıyorum Yok Gelmiyor.
    Varmı Bir Fikri Olan Saygı Değer Arkadaşlar?
  • 07-11-2020, 18:56:13
    #2
    Windows tuÅŸu + P denedin mi?
  • 07-11-2020, 19:06:25
    #3
    bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows tuÅŸu + P denedin mi?
    Denedim hocam sanırım çıkmaza girdik 🙂