Merhabalar, Leptobun Ekranı Kırık Onun Görüntüsünü HDMI Kablo İle TVye Verdim. Lakin Ne Yaptım Ettim Tam Ekran Olmado Bir Türlü.
Driver Güncelleme Yaptım Yok Kayık Ekran.
Mevcut Intel Görüntü Bağdaştırıcını Aygıt Yöneticisinden Devre Dışı Bıraktım Tamamen Gitti Ekran. Leptopta Kırık Olduğu İçin Çözemiyorum 🙂🙂
Fn +4 Yapıyorum Yok Gelmiyor.
Varmı Bir Fikri Olan Saygı Değer Arkadaşlar?