• 07-11-2020, 15:14:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar merhaba iş başvurusu yapmıştım onaylandı işkur alım için benden bı kaç tane evrak istediler bunlardan 2 tanesi ile problem yaşadım bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    1 sorum- -(E-devletten alınmış SGK Hizmet dökümü ) benden bunu istediler e devleten girdiğimde kayıt bulunamadı diyor daha önce SGK li bir işe girmedim bu durumda napmam gerek ?

    2 sorum- (E-devletten alınmış Öğrenci durum belgesi ( öğrenci olanlar öğrenci belgesi, olmayanlar olmadığına dair belge)) arkadaşlar lise mezunuyum belge olarak diplomamı götürecem okumadıma dair.

    Yardımcı olursanız çok sevinirim iyi forumlar
  • 07-11-2020, 15:56:43
    #2
    Koskoca forumda yok mu bilen
  • 07-11-2020, 16:24:48
    #3
    1- Daha önce sigortalı bir işte çalıştınız mı , çalışmadıysanız sonuç olmaması normal başvurduğunuz işyerine ilk defa sigorta girişiniz olacağını söylemeniz yeterli.
    2- Devam eden bir okulunuz yok ise diplomanız da elinizde ise diplomanız yeterli olacaktır.
  • 07-11-2020, 16:26:01
    #4
    baskuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Daha önce sigortalı bir işte çalıştınız mı , çalışmadıysanız sonuç olmaması normal başvurduğunuz işyerine ilk defa sigorta girişiniz olacağını söylemeniz yeterli.
    2- Devam eden bir okulunuz yok ise diplomanız da elinizde ise diplomanız yeterli olacaktır.
    Sağolun hocam
  • 07-11-2020, 16:27:23
    #5
    EmirBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam
    Sizde sağolun