Arkadaşlar merhaba iş başvurusu yapmıştım onaylandı işkur alım için benden bı kaç tane evrak istediler bunlardan 2 tanesi ile problem yaşadım bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

1 sorum- -(E-devletten alınmış SGK Hizmet dökümü ) benden bunu istediler e devleten girdiğimde kayıt bulunamadı diyor daha önce SGK li bir işe girmedim bu durumda napmam gerek ?

2 sorum- (E-devletten alınmış Öğrenci durum belgesi ( öğrenci olanlar öğrenci belgesi, olmayanlar olmadığına dair belge)) arkadaşlar lise mezunuyum belge olarak diplomamı götürecem okumadıma dair.

Yardımcı olursanız çok sevinirim iyi forumlar