• 07-11-2020, 01:36:45
    #1
    Özellikle grafiker arkadaşların yorumunu merak ediyorum. After effects ile ilk defa gif banner yaptım. İmza banner'ımı efektler, geçişler, okunabilirlik, estetik vs. açılarından yorumlarsanız sevinirim . Sizce neleri çıkarmalıyım neler ekleyebilirim, nasıl geliştirebilirim?
  • 07-11-2020, 01:39:16
    #2
    güzelmiş
  • 07-11-2020, 01:38:51
    #3
    Güzel duruyor hocam ben beğendim
  • 07-11-2020, 01:40:01
    #4
    Geçişleri bir tık yavaşlatabilirseniz daha iyi olacaktır. Okuyamadan geçiyor
  • 07-11-2020, 01:40:03
    #5
    İlk demeniz için oldukça başarılı.
    Fakat light efekt için biraz daha çalışmanız gerekiyor. (efekt gidip gelirken sadece yazı ve diğer görsel metaryehller parlamalı)
  • 07-11-2020, 01:43:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gayet güzel, başarılı buluyorum. Fotoğrafınız olmayabilirdi sanki ...
  • 07-11-2020, 01:44:09
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk demeniz için oldukça başarılı.
    Fakat light efekt için biraz daha çalışmanız gerekiyor. (efekt gidip gelirken sadece yazı ve diğer görsel metaryehller parlamalı)
    Hocam photoshop'a çok hakim olmadığım için arkaplan resmi olan profil yazıları ve siyah arkaplanı photoshopta yapsaydım obje olarak yapıp sadece profil üzerini parlatacaktım ama photoshop kullanamadığım için adobe xd'de yapıp png çıktı alıp after effects'e en arka layer olarak attım. Ondan dolayı böyle oldu. Öneriniz için çok teşekkür ederim imzamı güncellediğimde dikkate alacağım mutlaka.
  • 07-11-2020, 08:59:13
    #8
    Guzel olmus hocam.saga sola giden beyaz isiga gerek yok bence.
  • 07-11-2020, 09:44:10
    #9
    yazılar çok hızlı