. Sizce neleri çıkarmalıyım neler ekleyebilirim, nasıl geliştirebilirim?
İmza bannerımı yorumlar mısınız?
11
●145
- 07-11-2020, 01:36:45Özellikle grafiker arkadaşların yorumunu merak ediyorum. After effects ile ilk defa gif banner yaptım. İmza banner'ımı efektler, geçişler, okunabilirlik, estetik vs. açılarından yorumlarsanız sevinirim
. Sizce neleri çıkarmalıyım neler ekleyebilirim, nasıl geliştirebilirim?
- 07-11-2020, 01:44:09Hocam photoshop'a çok hakim olmadığım için arkaplan resmi olan profil yazıları ve siyah arkaplanı photoshopta yapsaydım obje olarak yapıp sadece profil üzerini parlatacaktım ama photoshop kullanamadığım için adobe xd'de yapıp png çıktı alıp after effects'e en arka layer olarak attım. Ondan dolayı böyle oldu. Öneriniz için çok teşekkür ederim imzamı güncellediğimde dikkate alacağım mutlaka.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle