Özellikle grafiker arkadaşların yorumunu merak ediyorum. After effects ile ilk defa gif banner yaptım. İmza banner'ımı efektler, geçişler, okunabilirlik, estetik vs. açılarından yorumlarsanız sevinirim

. Sizce neleri çıkarmalıyım neler ekleyebilirim, nasıl geliştirebilirim?