• 06-11-2020, 00:04:13
    #1
    Sol dizimden menisküs ameliyatı geçirdim aylardır kendime geleceğim günlerin mutluluğunu yaşıyordum. Tam iyileştim derken şimdide sağ diz kapağımın altı ödem toplamış. Ortopedi den ilaçlar felan aldım bugün de sağ ayak bileğim durduk yere ağırmaya başladı. İyice tükendim iş hayatına geri dönücem derken yine dibe vurdum 1 yıldır çalışamıyorum yürürken zorluk çekiyorum hep engel çıkıyor.

    Sağ ayak bileğimde ki bu ağrının sağ diz kapağımda oluşan ödemle alakası var mıdır?
    ( Uzman kişilerden veya çevresinde tanıdıkları olanlardan cevap gelirse sevinirim. )
  • 06-11-2020, 00:09:33
    #2
    çok geçmiş olsun hocam, ankara ve konyadaki doktorları öneririm, Ankarada karaciğer sirozu atlattı ananem
  • 06-11-2020, 00:09:46
    #3
    Allah yardımcınız olsun...
  • 06-11-2020, 00:16:21
    #4
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun hocam, ankara ve konyadaki doktorları öneririm, Ankarada karaciğer sirozu atlattı ananem
    Saolun hocam. Burdaki doktorlardan memnunum sol diz ameliyatım başarılı geçti şimdi sağ diz başıma bela oldu. Sizede çok geçmiş olsun.


    alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun...
    Amin hocam saolun